מתחמי החיסונים של מכבי פעילים ברחבי הארץ

    עפר גדנקן No Comments on מתחמי החיסונים של מכבי פעילים ברחבי הארץ

    פרויקטור הקורונה ביקר במתחם החיסונים של מכבי במחוז הצפון
    מכבי ערכה מבצע מיוחד של חיסונים נגד שפעת לילדי אשדוד

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופסור זרקא הגיע לבקר במתחם החיסונים של מכבי בזיכרון יעקב, שיבח את הצוותים של מכבי וקרא להמשיך את קצב חיסוני הילדים: "פגשתי ילדים מדהימים וחזקים שבחרו להגן על עצמם ועל סביבתם"

    מבצע חיסוני ילדים בגילאי 5 עד 11, ממשיך לצבור תאוצה במכבי. השבוע  הגיע למתחם החיסונים של מכבי בזיכרון יעקב, פרויקטור הקורונה, פרופסור סלמאן זרקא, והתרשם: "הגעתי למתחם החיסונים של מכבי ופגשתי ילדים מדהימים וחזקים יחד עם ההורים שלהם, שבחרו גם להגן על עצמם ולהתחסן, לשמור על סביבתם, וגם לאפשר להם לחזור לשגרת חיים בלי בידודים. אומנם הקורונה בילדים לרוב נתפסת כקלה אך לצערי ישנם גם מקרים קשים.

    במכבי קוראים לכל הורה שמתלבט לפנות אל רופא הילדים ולקבל מידע מהימן, כך שהבחירה תהיה מושכלת ומבוססת על נתונים ומידע אמין. מדובר בצעד חשוב במאבק הלאומי בנגיף הקורונה, שכן חיסוני הילדים יחזירו את ילדי ישראל לשגרת חיים אופטימלית, חברתית ולימודית. במחוז הצפון של מכבי קרוב ל-40,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, כאשר חיסון הילדים מתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח. החיסונים מתבצעים בתאום תור מראש.

    ביוזמת מכבי מחוז הדרום, נערך בימים האחרונים מבצע חיסונים נרחב לילדי אשדוד שחוסנו מפני השפעת ▪ מנהלת התפעול במחוז הגב' ליאת שי: "בריאותם של חברי מכבי בכל גיל חשובה לנו, נמשיך ביוזמות דומות למען בריאות החברים"

    לצד מבצע חיסוני הקורונה לילדים שהחל בשבועות האחרונים, במחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות לא שוכחים את חיסוני השפעת המומלצים מידי שנה, ובימים האחרונים יזמו בהנהלת המחוז מבצע חיסוני שפעת נרחב למאות מילדי אשדוד.

    במבצע המיוחד השתתפו בימים האחרונים מאות מילדי אשדוד שנהנו מחוויות מרתקות ומהנות, לצד פעילויות הסברה שנערכו להם אודות מחלת השפעת החורפית והדרכים להתגונן מולה מידי שנה בשנה.

    במכבי מציינים כי שפעת היא מחלה מדבקת מאוד שעוברת דרך דרכי הנשימה, ותינוקות וילדים נדבקים בקלות והם נתונים לפתח סיבוכים של המחלה. משכך, חשוב לחסן את הילדים כדי להגן על בריאותם ועל בריאות הסובבים ולהקטין את הסיכון להדבקה. בתום הפעילות הודו מאות הורים למכבי על היוזמה המבורכת והגברת בריאותם של הילדים.

    לדברי מנהל המגזרים של מכבי במחוז הדרום, ר' אריה קליין: "אנו במכבי אמונים על בריאותם של כל בני המשפחה, ולכן אנו מקדמים מפעם לפעם פעילויות שונות לקידום בריאות בכל קבוצות הגיל ושמחים להעניק שירותים רפואיים מתקדמים. נמשיך ביוזמות דומות גם בעתיד".

    מנהלת התפעול במחוז הדרום, הגב' ליאת שי מציינת "גם בזמן שמערכת הבריאות ממוקדת בנגיף הקורונה ובמבצע החיסונים לילדים מגיל 5, חשוב שלא נשכח את כלל הבדיקות התקופתיות למען הבריאות של כולנו. השפעת היא מחלה שמגיעה בכל חורף בצורה אחרת, ולכן חשוב מאוד להתגונן מפניה. בריאותם של חברי מכבי בכל גיל חשובה לנו מאוד, ולכן יזמנו את פעילות מבצע חיסוני השפעת לילדי אשדוד ".

     

     



    0 תגובות